Saturday, October 29, 2005

agregátista

Protože mám rybaření a vše kolem rád, tak jsem si na jaře udělal proškolení na agregátistu. Má to i své výhody - při slovování nemusím tahat těžký kbelíky s vodou Včera zavolal hospodář, jestli mám dnes čas, že se jde slovit jeden potok. Čas jsem měl, a tak jsem šel. Ráno jsem se pěkně probudil do celkem teplého rána a cestou jsem si vzpomněl, že jsem si mohl vzít foťák. Mno, jaké bylo mé rozladění, když jsem zjistil, že se bude slovovat podzemní část procházející pod městem. Před vlezením do kanálu se mi pěkně sevřel žaludek a opravdu se mi nechtělo. Tak nějak sem to ale překousl. Ve stoce byla opravdu tma jak v pytli, světlo nikde, a na dně samí polorozpadlí papíry, igelity a spousta šlemu (hlenu - asi jen do poloviny potoka co je zástavba). Rybí osádka celkem pěkná, jako vždy na tomto potoku - potočmen, ploťky, jedno menší hejno karásků, okýši, moje třetí ryba byl úhoř cca 37 cm, řezani (opravdu vypasení), a asi 3 střevličky (zajímavé že ty byly v tom největším sajrajtu)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home