Friday, October 29, 2010

Levný prut

Tak se mi rozpadl prut. Pravda, byl kolik let starý, očka na něm již moc nedržely, vlasec to chtělo převinout za nový, ale holt člověku se nechce, dokud to jde. Ale teď najednou došlo na křup a z proutku milého zbyly několik kusů. Tak jsem prohlížel co a jak (a smutně svou peněženku) až mi nakonec kamarád poradil za 60 kč od větnamčíků. Stejně většinou chytím nějakou malou plotičku, maximálně tak malého kapříka a na ty to stačí. Takže holt došlo i na výměnu vlasce na původním navijáku, celkem investice 150 korun. (Do toho se vlezlo i pár olůvek, náhradou za utrhaná) Jasně, ne že by ten nový prut byl o moc solidnější, než ten starý, ale pár let vydrží než se to celé opět rozpadne. Snad

8 Comments:

Blogger rejnok said...

Pokud mohu doporučit rybářské pruty levně nabízí eshop uhalibuta.cz, je celkem nový a narazil jsem na něj více méně skrze doporučení kamaráda rybáře. Třeba pochodíte tam.

9:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ono se zase asi moc nevyplatí kupovat levný prut. Volil bych spíše střední cestu. S takovým prutem si už trochu zarybaříte a něco taky vydrží.

1:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dobrý den, co prosím, říkáte na pruty ze stránky RS FISH? jsou podle vás taky kvalitní? A nejsou příliš levné? Já totiž nevěřím prutům, které jsou cenově pod 1000 Kč. Podle mě totiž kvalitní prut musí stát alespoň 2500 Kč... Máte taky stejný názor?

12:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jako já v tom sice nejsem žádný profík, ale nějakou dobu se tomu už věnuju a určitě bych neřekla, že pruty pod 2500,- jsou nekvalitní nebo nějaké špatné. Já jsem třeba s jedním takovým přímo z RS FISH začínala a byla jsem s ním maximálně spokojená. Alespoň to byla dobrá škola. Teď jsem si koupila celou sadu za zhruba 5000,- a jako je to naprosto nesrovnatelné, ale i tak to byl super začátek a super škola.=)

1:13 AM  
Blogger Petr Malec said...

Nedávno se mi také rozpadl prut a v jeden den i rybářské křeslo, prostě to byl top den, alespoň ryby stály za to. Poté jsem si rybářské křeslo koupil v obchodupetra.cz a nový prut jsem dostal na Vánoce, takže pohoda a už se těším na letošní úlovky :)

4:03 AM  
Blogger LindusP said...

Ahojte,
dost by mě zajímalo, kam jezdíte na soutěže? Jsem začínající hobby rybář, který se od svých 50 let toulá po světě. Koupil jsem si pro začátek pár prutů na sportcarpu a chystám se jet na první soutěž. Nevíte o něčem?

6:34 AM  
Blogger František Klapal said...

Toto moc dobře znám. Sám jsem také začínal chytat s levným prutem a musím říct, že jsem byl dost překvapen jak dlouho mi vůbec vydržel. Teď už mám mnohem kvalitnější vybavení. Dost jsem si v tomto ohledu oblíbil slovenskou značku Delphin Ti podle mého názoru dělají skvělé rybářské vybavení. :-)

2:45 PM  
Blogger Bobinka123 said...

Ahoj, já mám políčeno na pruty z tohoto e-shopu. Zatím s nimi nemám zkušenost, ale tento web mi doporučil kamarád, dost zkušený rybář, tak mu budu důvěřovat. Jinak jsem koukala, že mají super výběr všeho možného vybavení na ryby i kempování, tak tam možná vyberu i něco dalšího do výbavy. (y) ;-)

12:19 PM  

Post a Comment

<< Home